About Me

Tomek
Student ekonomii,moje hobby to internet, blogi, mikroblogi, poznawanie nowych ludzi, network marketing oraz muzyka. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, możliwe że inaczej spojrzycie na świat ;).
Wyświetl mój pełny profil
piątek, 2 kwietnia 2010
Witam wszystkich ponownie, powoli powracam ;)

Stworzyłem stronę internetową dla programu w którym uczestniczę zapraszam do zapoznania się z treścią
http://tomek.twrpowersystem.com/ i proszę o oceny.

Trochę mi zajęło stworzenie tej strony, ale nie tylko dlatego nie miałem czasu. Specjalnie dla tych wszystkich którzy chcą się dowiedzieć czegoś o tym jak odnieść sukces w marketingu sieciowym, James al-Oboudi napisał poradnik w którym umieścił zapis konkretnych metod jakich użył by odnieść sukces. Ponieważ poradnik jest po angielsku a jest
BARDZO wartościowy, postanowiłem wykorzystać swoje umiejętności i przetłumaczyć go, nie powiem, było to konkretne wyzwanie ponieważ nigdy się w takie rzeczy nie bawiłem, ale udało mi się, parę zarwanych nocek i jest.

Zapraszam newsletter który podałem na mojej stronie o twr i dostaniecie link do polskiej wersji tego poradnika. A więc zapraszam ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz